Sweter

by - 10/28/2017

Dzień dobry.
Zrobiłam recyklingowy sweter. 
Sprułam dwa swetry i połączyłam oba kolory. 
Efekt nie do końca mnie się podoba Sweter pozostanie zwyklakiem.



Sweter robiłam od góry i przyznam się, że robiło mnie się go bardzo dobrze.

Niestety poległam na oprawianiu zdjęć. 
A  teraz nie wiem za co się zabrać. Niby zamówienia wyznaczają kolejność, jednak mam ochotę na zupełnie coś innego. 
Nie, nie, najpierw obowiązki!
Życz Wam miłego weekendu i dziękuję za odzew pod ostatnim postem.

You May Also Like

42 komentarze

  1. Wiesz, a mnie sie zdaje, ze takie zwyklaki sa najwazniejsze - w nich spedzamy nasze zycie. Sweterek wyglada na wygodny i cieplutki. Mnie sie podoba, zwlaszcza to przejscie niebieskiego w czarny na rekawach i tulowiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca wykazałam się tu kreatywnością. Wszystko to miałam w głowie ale w realu to wyszło raczej nudno.
      Ale sweterki- zwyklaki też są potrzebne.

      Usuń
  2. Ja też najbardziej lubię zwyklaki :) Moim zdaniem jest ok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardziej postaram się następnym razem.

      Usuń
  3. Bez zwyklaków nie ma codzienności ;) Też mam ochotę na prucie tego i owego, ale zawożę mamie, bo mnie przy pruciu łapie taka alergia, że caczynam się dusić.
    Ale włoski masz urośnięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoski urosły. Fryzjerka zarządziła, że robimy na Szelągowską. Na serio. Nie będę pruć i recyklingować. Nie jestem zadowolona z włóczki. Włóczka lepiej wyglądała na poprzednim swetrze i nie pomogło jej "pranie"na parze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba! Kochana! To jest taki sweter, co to go się nosi z lubością i zdejmuje tylko do prania! ♥ Uwielbiam! Wyglądasz ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykły niezwykły sweter!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zwyklaczek, przejście z czarnego w niebieski przypomina frędzelki i mnie się bardzo podoba taki recykling :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że sweter Tobie się podoba.

      Usuń
  8. Bardzo ładny. Takie zwyklaki najbardziej potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebne, ale w gości bym go nie założyła.

      Usuń
    2. ;) a zapomniałam dopisać, że ładnie Ci w tym blondzie pozdrawiam

      Usuń
  9. A moim zdanie taki zwyklak musi się znaleźć w każdej szafie! Super :) Ja bym w taki wskakiwała codziennie w jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje. Zastosowanie, nawet dla najbrzydszego swetra zawsze się znajdzie.

      Usuń
  10. Twój zwyklak mnie się bardzo podoba a w koncu przecież głównie zwyklaki nosimy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień tak, ale na wyjścia już nie noszę.

      Usuń
  11. No niby to logiczne, że najpierw obowiązki, ale po nich czasem znika entuzjazm do przyjemności, więc sama nie wiem, czy nie lepiej najpierw oddać się temu, do czego czuje się w danej chwili największą pasję:-)
    A sweter bardzo fajny, zwyklaki są niedoceniane, a przecież je najbardziej lubimy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wiele racji. jednak lekcje odrobiłam i teraz działam tak jak chcę. Niestety jestem niezdecydowana, zmieniam zdanie, pruję i tak czas leci.....

      Usuń
  12. Kolory ładnie ze sobą współistnieją. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie zrobić sobie sweter nawet taki najzwyklejszy! Mnie sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Akurat Ty masz więcej talentów.

      Usuń
  14. świetny! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię takie zwyklaki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. On wcale nie jest takim zwyklakiem jak o nim myślisz i bardzo mi się ten efekt zwykłości w nim podoba, jak już odbębnisz co obowiązkowe, to z większą radością siądziesz do czegoś nowego:))) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajny :) Trzeba mieć talent do robienia takich rzeczy, także podziwiam!
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥ Obserwuje

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za opinię. Miłość do drutów jest tak silna, że nie mogę przestać:)

      Usuń
  18. Anka!
    Cudnie wyglądasz w tym sweterku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. OJ tam, oj tam - wcale nie jest zwykły - to przejście pomiędzy kolorami super wygląda i kontrastowe wykończenia, a poza tym kolor piękny :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I TY mi to piszesz, zdolniacho. Dziękuję i ściskam.

      Usuń
  20. Cudny jest. I ładni Ci w nim :)
    Odkurzam blogowanie i bardzo miło mi się zrobiło, że nadal tu jesteś.
    Serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie się podoba bardzo, bardzo😘 Kiedyś robiłam na drutach i na szydełku, a teraz mam jakoś dwie lewe ręce do takiego robótkowania😥Bardzo dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.